You are currently viewing קדימון ללילה הראשון של הפלייאוף הבא עלינו לטובה / עידו רבינוביץ

קדימון ללילה הראשון של הפלייאוף הבא עלינו לטובה / עידו רבינוביץ

דאלאס מאבריקס (30-52) – יוטה ג'אז (33-49), 20:00

תוצאת הסדרה: 0-0

המשחק שפותח את הפלייאוף מגיע אלינו בשעת צהריים טקסנית, כאשר הדאלאס מאבריקס יקוו לשמור על יתרון הביתיות ללא לוקה דונצ'יץ' בעוד הג'אז ישמחו לגנוב משחק חוץ מוקדם.

הסדרה כאמור חסרה את הכוכב הגדול ביותר שלה כעת, לוקה דונצ'יץ', שנפצע ברבע השלישי של המשחק האחרון בעונה הסדירה. החלטה מוזרה מאוד של ג'ייסון קיד להחזיר את דונצ'יץ' לפרקט בסיום הרבע השלישי בעוד המאבריקס מובילים כבר בהפרש עצום מול קבוצה שלא ממש התאמצה לנצח. קיד הראה שיפור מטאורי העונה ואף זכה במאמן החודש האחרון במערב, הוא שדרג את המאבס בשני צדי המגרש ומהווה שדרוג רציני על ריק קרלייל שהפך אגדי ברחבי דאלאס, הוא יהיה חייב להראות את היכולת שלו לעשות התאמות ללא מספר 77 לפחות למשחק הראשון והחשוב מול האוהדים הביתיים. המאבס הציגו מאזן ביתי נהדר במהלך העונה הסדירה, 29 ניצחונות ו-12 הפסדים בלבד, הנתון הרביעי בטיבו בכל הליגה, אך חשוב לציין שאת המקום הזה הם חולקים עם יוטה שהפכו את האולם הרועש בסולט לייק סיטי למבצר אימתני במיוחד.

בצד התכול, בהעדרו של הסופרסטאר הסלובני, מי שיצטרכו לקחת אחריות הם כמובן שני הגארדים, ספנסר דינווידי וג'יילן ברונסון. הראשון חווה רנסנס לקריירה שלו מאז שעבר בטרייד על פורזינגיס, השני צעיר, נפיץ וחביב הקהל בדאלאס. בהרכבים בהם דינווידי וברונסון שיתפו פעולה ללא דונצ'יץ', דאלאס קולעים 115.6 נקודות ל-100 פוזשנים וסופגים רק 107.1.

דינווידי בעיקר הוכיח שהוא מוכן לקחת על עצמו את הנטל כשלוקה יושב על אזרחי. אחוזי השימוש שלו מזנקים ל-30% והוא קולע ביעילות עצומה של 64.3% טרו שוטינג. זה משאיר את ברונסון כיוצר משני, מה שהוא נהנה לעשות לאורך כל העונה. הוא שיחק 79 משחקים והעמיד שורה סטטיסטית מרשימה עם 16.3 נקודות, 3.9 כדורים חוזרים ו-4.8 אסיסטים. הוא קולע נהדר מכל הטווחים, הוא צולף לפחות מחצית מהזריקות שלו בכל טווח עד 16 מטרים מהסל, והוא נמנע לרוב מזריקות ארוכות ל-2 שאינן יעילות ככלל. בחירת הזריקות החכמה שלו סייעה לו להיות מוביל הליגה באחוזי שדה בקרב כל הגארדים שזרקו לפחות 750 פעמים לסל העונה.

בשנה שעברה, ברונסון היה קריר מול הקליפרס בפלייאוף ולא נתן את התפוקה המצופה ממנו. התחושה הקשה מאז עדיין מסתובבת אצלו גם כעת: "לא התגברתי על זה. אני עדיין חושב על כך, בצורה טובה, תמיד התמודדתי טוב יותר עם הגב לקיר. אתה חייב להיות עקבי עם מה שאתה מראה על הפרקט. לשמור על הרוטינה הקבועה, לשמור על המנטילות ולהמשיך לעשות את הדברים שהביאו אותך לאיפה שאתה נמצא". שנה נוספת של ניסיון בפלייאוף זה לא דבר של מה בכך, במיוחד לשחקן צעיר כמו ברונסון ששובר את השיאים של עצמו על ימין ועל שמאל ועומד להפוך להיות שחקן חופשי ללא מגבלות בקיץ הקרוב – כל משחק יכול להיות שווה מיליוני דולרים לכיסו.

גם דינווידי וגם ברונסון אינם שומרים שמפחידים גארדים יריבים, במיוחד לא שחקנים כמו דונובן מיטשל שממטיר העונה 25.9 נקודות למשחק באחוזי טרו שוטינג הגבוהים ביותר בקריירה שלו. בשל כך, מי שיעמוד מול "ספיידה" בצד הכחול יהיה כמובן דוריאן פיני סמית'. שחקן צווארון כחול קלאסי, כנף שיכול לשמור 1-5 ולתת בוסט עצום של אנרגיה.

הוא התפקד לשמור העונה על כוכבים רבים, על דונובן מיטשל הוא שמר את כמות הזמן השנייה באורכה מבין כלל השחקנים הליגה (רק על ברנדון אינגרם שמר יותר זמן). פיני סמית' עשה עבודה נהדרת על מיטשל ותפס אותו ברשת העכבישים הדביקה שלו, הוא החזיק את מיטשל על 6/19 מהשדה ב-20:46 דקות בהם עמד מולו בהגנה.

מיטשל נתן חודש אדיר לסיים את העונה, הוא קלע לפחות 18 נקודות בכל אחד מהמשחקים שלו מאז ה-11 למרץ חוץ מאחד: 12 נקודות ב-30.8% מהשדה בהפסד דו ספרתי לדאלאס. למעשה, למרות החודש הגדול מבחינה אישית של מיטשל, הג'אז הפסידו 7 מ-9 המשחקים האחרונים בהם ספיידה שותף.

נפילה מהרגליים לקראת הסוף זה מוטיב חוזר אצל הג'אז של קווין סניידר. ראינו אותם לא פעם נחנקים ברגעי הקלאץ' ומפסידים משחקים שהיו צריכים לנצח. בין אם זה בישורת האחרונה של העונה או במשחקי עצמם שבנו לעצמם יתרון גדול רק כדי לפשל בסיום. הם מציגים נט רייטינג מחריד של 6.7- בדקות קלאץ'. הנתון ה-23 בטיבו בליגה וגרוע מהרוקטס, הת'אנדר והמג'יק. המאבריקס אמנם העמידו נתון גרוע יותר בקטגוריה הזו (9.1-, מקום 25 בליגה) אולם המאבס ניצחו 22 משחקי קלאץ' והפסידו 16, ואילו הג'אז ניצחו 17 בלבד והפסידו 23.  

ללא אופי, לא ניתן לזכות באליפות, אין עוררין על כך. הג'אז נכשלו במבחן האופי כשסיימו במקום הראשון אשתקד עם יתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף, וכעת הם במצב גרוע בהרבה. השבועות הקרובים יגדירו את העתיד ביוטה, ייתכן שייאלצו לפרק את החבילה ולשלוח את רודי גובר לנדוד במקום אחר. הם לא הגיעו לגמר המערב מאז עונת 06/07 העליזה עם דרון וויליאמס וידידיו, אז הדחה בסיבוב מוקדם העונה חייבת לשלוח זעזוע בכל המדינה המורמונית.

הסדרה העונתית בין הג'אז למאבס היוותה מיקרוקוסמוס לעונה הסדירה של כל קבוצה בנפרד: כאשר זו הייתה תחילת העונה ומיטשל היה חם מעבר לקשת, הג'אז ניצחו את שני המשחקים הראשונים. לאחר שדאלאס התגבשו וקיד ניווט את הספינה כראוי יחד עם החצי השני העדיף של העונה מלוקה דונצ'יץ', המאבס ניצחו את שני המשחקים האחרונים.

יחד עם לוקה דונצ'יץ', גם טים הארדאווי ג'וניור ופרנק ניליקינה יחמיצו את המשחק הערב אצל דאלאס.

מאידך, אידוקה אזובויקה וטרנט פורסט היחידים שחסרים אצל קווין סניידר, שהצליח לשמור על הסגל שלו בריא יחסית לאורך כל העונה.

הימור: למרות החסרון של לוקה, דאלאס שומרים על הביתיות עם ניצחון ב-9.

ממפיס גריזליס (26-56) – מיניסוטה טימברוולבס (36-46), 22:30

תוצאת הסדרה: 0-0

שתיים מהקבוצות הצעירות והמלהיבות ביותר בליגה נפגשות לקרב רותח בטנסי כאשר הזאבים ממיניסוטה טסים ל-"פד-אקס פורום" למשחק מול הממפיס גריזליס.

הקרב הזה הוא לחלוטין בסימן חיל האוויר. שתי הקבוצות מציגות כוכבים אתלטיים שמלהטטים בוירטואוזיות מעל הקרקע: ג'ה מוראנט בצד של טיילור ג'נקינס ואנטוני אדווארדס בצד של כריס פינץ', שני שחקנים שנבחרו גבוה בדראפט ומשם לא הפסיקו לנסוק למעלה.

בפעמים הקודמות שהקבוצות הללו נחלו הצלחה בחודשי אפריל ומאי, הם עשו זאת בצורה שונה לחלוטין. דובי הגריזלי עשו זאת בשיטת ה-"גריט אנד גריינד" עם קבוצה שבנויה מוטרנים כבדים שעשתה את העבודה השחורה והגיעה כל הדרך לגמר המערב. מארק גאסול, זאק רנדולף וטוני אלן לעולם לא היו שחקנים "סקסיים" במיוחד, אך הם הנהיגו את הקבוצה (ששיתפה במקרה שלושה שחקני ליגת העל לעתיד בשורותיה בדמותם של כריס ג'ונסון, אוסטין דיי וג'וש סלבי) לגבהים אדירים עד שנעצרו על ידי המכונה המשומנת מסן אנטוניו. זה קרה בעונת 12/13.

עבור הטימברוולבס, אנו נאלצים לחזור הרחק בזמן עד לצעירותו של קווין גארנט, עונת 03/04 בה זכה קיי.ג'י בפרס ה-MVP. גם הקבוצה הזו, בדומה לממפיס, בנתה את ה-"ביג טיקט" שלה בצד ההגנתי (Pun Intented!). הם הרשו רק 89.1 נקודות למשחק (מקום שביעי בליגה בזמנו) ושיחקו בקצב הנמוך (מקום 21 בליגה). העונה הם בנויים על שלישייה של שחקנים צעירים עם אדווארדס, טאונס וראסל.

הליגה השתנתה, ואופי הקבוצות השתנה עמם. ג'ה מוראנט הפך את ממפיס לאחת מהקבוצות המהנות לצפייה בליגה, יחד עם הקליעה היעילה של דזמונד ביין, היצירה הקריאטיבית של דילון ברוקס, ההגנה החונקת של ג'ארן ג'קסון והאופי המלכד של סטיבן אדאמס, קשה שלא לאהוב את התלכיד המיוחד של טיילור ג'נקינס.

הטימברוולבס מנגד מרגישים כמו הגריזליס של העונה הקודמת: קבוצה צעירה וחדשנית עם מאמן טוב שעושה מהפכה נכונה במועדון מתקשה. ההתלהבות שלהם הפכה מדבקת ואף שנויה במחלוקת לאחר ניצחון הפליי-אין מול הלוס אנג'לס קליפרס. כמה שחקנים, בראשם פטריק בוורלי, עלו על שלוחנות העיתונאים לאחר ההעפלה לפלייאוף. מהלך ששמור בדרך כלל לניצחונות אייקוניים (דוויין וייד עם שלשת הפלואטר מול השיקגו בולס) ואפילו לסגירת אליפות (קובי ברייאנט בסוף שנות האלפיים). אני סבור כי אלו ניצחונות שיש ליהנות ולחגוג אותם כמה שיותר, לבנות אופי ותרבות של שמחה ושגשוג. לא כל עונה שאינה מסתיימת באליפות היא אכזבה, במיוחד לקבוצה שכונה כמו הטימברוולבס.

שחקנים כמו אנטוני אדווארדס חיים בשביל הרגעים האלו, הוא סיפק לנו כמה תצוגות אדירות נגד הגריזליס מאז הפעם הראשונה שפגש אותם, כולל ניצחון במפגש הטרי ביותר בין שתי הקבוצות לפני פחות מחודשיים. הביטחון העצמי נוטף ממנו עוד מלפני שהגיע לליגה הטובה בעולם והוא צפוי לתת פלייאוף מרתק.

מי שהוולבס חוששים ממנו הוא בחירה מספר 1 אחרת – קארל אנטוני טאונס. אחד מהסנטרים ההתקפיים המגוונים והחדים ביותר בעשורים האחרונים יצר לעצמו מוניטין של שחקן שנחבא אל הכלים דווקא כשצריך לשבור אותם. התצוגה המחרידה שלו במשחק הפליי-אין נגד הקליפרס רק חיזקה את דעת המלעיזים. הוא שיחק כצל של עצמו וצבר את העבירה השישית והאחרונה שלו עם כ-8 דקות לסיום המשחק בפיגור 7. אדווארדס וראסל לקחו אחריות בהיעדרו וקלעו 15 מ-23 הנקודות האחרונות של מיניסוטה כדי לנצח את האורחים מלוס אנג'לס ולהעפיל לפלייאוף לראשונה מאז שג'ימי באטלר לבש את מדי הקבוצה.

חוסר ניסיון זו גם הדאגה מהצד של ממפיס. לפי היכולת שלהם בעונה הסדירה, יש להם סיבות רבות להאמין שאליפות היא בהישג יד. יש סופרסטאר, יש מאמן מעולה, הסגל בריא, מבצר ביתי והיריבות נחותות עד שמגיעים לאריזונה בגמר המערב (אם וכאשר). אך כפי שדריימונד גרין אמר, "יש שחקנים של 82 משחקים ויש שחקנים של 16 משחקים". הזרקורים מתחזקים והרוטציות מתקצרות, חובת ההוכחה על זאטוטי הגריזליס להוכיח שהם שייכים לסוג השני של השחקנים.

הגריזליס רשומים כפייבוריטים ב-6.5 נקודות למשחק הראשון, הם ישמחו להוכיח את עצמם עם ניצחון הצהרתי הערב שיטיב עם המהמרים עליהם.

קילין טיל היחיד שלא כשיר לשחק אצל טיילור ג'נקינס.

טוריאן פרינס בסימן שאלה מנגד בשורות מיניסוטה.

הימור: ממפיס נותנים למקומיים סיבה לצהול עם ניצחון ב-16.

פילדלפיה 76' (31-51) – טורונטו ראפטורס (34-48), 01:00

תוצאת הסדרה: 0-0

הסדרה היחידה שנפתחת היום בצד המזרחי מציגה את החבורה של דוק ריברס מעיר אחוות האחים נגד הדינוזאורים הקנדים של ניק נרס במלחמה שנפתחת ב-"וולס פארגו סנטר" שבפנסילבניה.

לעניות דעתי, הסדרה השוויונית ביותר של הסיבוב הראשון. הסיקסרס מקבלים את יתרון הביתיות אך מאזן הבית שלהם לא מרשים במיוחד, וטורונטו גברו עליהם בשני המפגשים ששוחקו בגבולות ארצות הברית העונה.

הסיקסרס עדיין זוכרים את ההפסד הכואב ב-2019 לראפטורס בסדרה שהיוותה דה-פקטו את גמר המזרח, עם משחק 7 דרמטי בו קוואי לאונרד קלע את אחד מהסלים המשוגעים ביותר בהיסטוריה של הענף. במקום ג'ימי באטלר, יש לצד ג'ואל אמביד גארד אגדי אחר בדמותו של ג'יימס הארדן.

הם רוצים לנקום, במיוחד ג'ואל אמביד שעדיין מרגיש צורך להוכיח את עצמו גם לאחר עונה היסטורית מצידו. הסנטר הקמרוני של פילי נותן עונה לפנתיאון שכנראה לא תזכה אותו אפילו בכניסה לחמישיית הליגה הראשונה בשל העונה ההיסטורית אף יותר של ניקולה יוקיץ' מהדנבר נאגטס.

כמובן ששחקן בסדר גודל של אמביד מאמין בלב שלם שהוא צריך לזכות בשחקן הטוב ביותר של העונה, כמו ג'יימס הארדן שחש כי נגנב ממנו הפרס מספר פעמים. הארדן נתן לזה להניע אותו לסדרות פלייאוף אדירות וכמעט להדיח את הקבוצה הטובה בהיסטוריה בגמר המערב ההוא בו כריס פול נפצע ביתרון 3-2 לרוקטס בסדרה.

לצערו של אמביד, הוא מתמודד עם אחת מהקבוצות שעשו לו הכי הרבה צרות לאורך השנים. הסכמה ההגנתית של ניק נרס חנקה אותו לא אחת, והוא אף סיים משחק שלם של 32 דקות ללא נקודות מולם לפני כמה שנים. נרס לא מפחד לזרוק עליו כל כלי שיש בארסנל שלו, ולעיתים כמה כלים בו זמנית. שחקני גדולים מוכיחים את עצמם ברגעים כאלו בדיוק, אז זו ההזדמנות של אמביד להראות לעולם את מה שהוא חושב בליבו.

מאידך, גם בקבוצה השנייה יש כוכב קמרוני שרוצה לתת בראש ולהעלות את המנייה האישית שלו ולבחור הזה קוראים פסקל סיאקם. קשה להאמין שהכוכב של הראפס כבר בעונתו השישית בליגה ומגמת השיפור שלו ממשיכה את עלייתה. הוא קבע שיאי קריירה חדשים העונה בכדורים חוזרים, אסיסטים, חטיפות ודקות למשחק וממשיך לקחת על עצמו יותר ויותר בכל עונה מאז שקוואי לאונרד נטש לעיר המלאכים.

יהיה מסקרן מאוד לראות כיצד ניק נרס מתמודד עם הרוטציות שלו. לכאורה, הקיצור של הרוטציות בפלייאוף עובד לטובת הראפטורס הדלילים בספסל. פרד ואן פליט, גארי טרנט ג'וניור, או.ג'י אננוני, סקוטי בארנס וכמובן פסקל סיאקם ישחקו קרוב למשחקים מלאים לאורך כל זמן החיים של טורונטו בפלייאוף. זו חמישייה מסקרנת, אך בפועל הם שיחקו יחדיו 345 דקות וניצחו את הדקות הללו ב-6 נקודות כוללות בלבד. זה כדורסל ממוצע מאוד שלא יחזיק אותם זמן רב בחיים לאזור חודשי מאי ויוני. הבעיה שלהם זה שהספסל לא מציג להם אופציות רבות: פרשס אוצ'יוואה הוא צעיר ולא עקבי, כריס בושה חווה רגרסיה העונה, קם בירץ' זו דמות נודדת, ת'אדוס יאנג לא השתלב בצורה מדהימה ועל דלנו בנטון ומלכי פלין אין בכלל מה לדבר.

כולם משבחים, ובצדק גמור, את ניק נרס והעבודה המוקפדת שעשה עם הסגל הזה. עכשיו צריך לראות מה הסגל הזה יעולל מול שני שחקנים על בסדרה של הטוב מ-7.

צ'ארלס באסי וג'יידן ספרינגר מפילדלפיה הם החוסרים היחידים בין שתי הקבוצות הלילה.

הימור: האורחים גונבים את המשחק הראשון עם ניצחון ב-4.

גולדן סטייט ווריורס (29-53) – דנבר נאגטס (34-48), 03:30

תוצאת הסדרה: 0-0

המשחק האחרון של הערב מעלה לבמה הבינלאומית את הקרב בין ה-MVP המכהן, ניקולה יוקיץ', וה-MVP היחיד בהיסטוריה שנבחר פה אחד, סטף קרי. הנאגטס טסים מערבה לסן פרנסיסקו למשחק חשוב ביותר ב-"צ'ייס סנטר".

קרי החמיץ את 12 המשחקים האחרונים של העונה הסדירה בשל פציעה ברגלו השמאלית. הוא עבד קשה מאוד כדי לחזור ולעלות לפרקט במשחק פלייאוף ראשון מאז 2019, קרב לא פשוט בכלל מול קבוצה שרעבה להפתיע ולחסל את הטיטאן שמולה.

"סטף בכושר נהדר, יש לו בסיס נהדר של שמירה על עצמו והוא שמר על הרוח גבוהה גם בהיעדרו מהמגרש" כך נשמע סטיב קר המעודד, מאמן הווריורס, במסיבת העיתונאים האחרונה שלו.

העונה של סטף קרי, וכך של כל הלוחמים מהמפרץ הייתה מלאה עליות וירידות. אולם, בשורה התחתונה, הם הגיעו לפלייאוף במקום השלישי, הם מנוסים ביותר בכל המעמדים והבמות שהפלייאוף יכול לזרוק עליהם והם מגיעים בריאים וחסרי חלודה (ברובם) בזמן הטוב ביותר שאפשר בעודם רוכבים על רצף של חמישה ניצחונות לסיום העונה הרגילה ומחזיקים במאזן הביתי השני בטיבו בליגה.

דנבר נתפסת כקבוצה שיכולה וצריכה לעשות את ההפתעה. אני, וגם בתי ההימורים בווגאס, עדיין סבורים שהכחולים-צהובים מקליפורניה הם הקבוצה שתשחק בסיבוב הבא נגד ממפיס או מיניסוטה. הווריורס פייבוריטים ביתרון של 6.5 נקודות לפי רוב הסוכנויות המובילות נכון לכתיבת שורות אלו. יש להם יתרון משמעותי בעמודת הכישרון כיוון שג'מאל מארי ומייקל פורטר ג'וניור לא יהיו זמינים למייק מאלון בעת הנוכחית.

ניקולה יוקיץ' בנה על העונה האקסטרה אורדינרית שלו מאשתקד עם עונה טובה אפילו יותר. הוא סיים עם מדד ה-PER הטוב בהיסטוריה, הוא קולע ביעילות חייזרית מכל הטווחים והוא סוחב קבוצה של טלאים על הגב הסרבי החסון שלו. ללא יוקיץ', זו כנראה קבוצה שמסתכלת על מקומות הפליי-אין מלמטה.

הנאגטס ניצחו את הווריורס בשלושת המשחקים הראשונים ביניהן העונה, אך נפלו באחרון שבהם. הם ישמחו לנקום על ההפסד הכואב ההוא ב-2013 כשהנאגטס היו במקום השלישי והווריורס עשו את הסנסציה והדיחו אותם מהמקום השישי.

כנזכר לעיל, ג'מאל מארי ומייקל פורטר ג'וניור יצפו בחבריהם מהצד הלילה.

בצד השני, רק ג'יימס וייזמן הצעיר לא יוכל לעלות לפרקט אצל החבורה של סטיב קר.

הימור: ניצחון גדול של הווריורס ב-15 הפרש.

Subscribe
Notify of
531 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
16 באפריל 2022 18:30

מצוין רבינוביץ, תודה רבה. איזה כיף לנו שמתחיל הפלייאוף, ועוד בשעות כל כך נוחות.
.
ממפיס ינצחו, נראה לי שגם יוטה, לא פוסל הפתעה של דנבר, ואין לי מושג מה יקרה בפילדלפיה. גו טורונטו!

עגל
עגל
16 באפריל 2022 18:42

גם אני חושב שממפיס ינצחו.
הפציעה של לוקה שינתה לי את הבראקט, אני עכשיו חושב שיוטה תיקח את הסדרה

מנחם לס
Admin
16 באפריל 2022 18:34

עידו, פרסמת פריוויו שהוא מעל ומעבר. אני שם את שלך מול כל דבר אמריקאי שקראתי אתמול והבוקר

חתוליו
חתוליו
16 באפריל 2022 19:02

פריוויו מעולה לערב פלייאוף מסקרן. יש משהו מרגש בידיעה שכמעט בכל קבוצה שהגיעה לכאן יש כשרון שיכול להתפוצץ ולקחת אותה עד הסוף. לא זוכר מתי היה כזה שפע בליגה.
הפציעה של סטף קארי שהצטיירה בהתחלה כאסון פוטנציאלי עשויה להתברר כבלסינג אין דיסקייז. קארי מגיע רענן לפלייאוף ולא שחוק כמו בעונות קודמות. לקבוצה היה בינתיים זמן להיבנות בלעדיו ויתכן מאוד שנראה ערב התפוצצות של הדאבס כמו בימים היפים.
ממפיס – מיני יכולה להיות סדרה לפנתיאון אם רק השופטים יתנו לסוסים לרוץ

ערב נהדר של כדורסל 🔥🔥🔥

אור
אור
16 באפריל 2022 19:10

תודה עידו, יאללה בשעה טובה
.
ג'אז
ממפיס
פילי
דנבר

NFS
NFS
16 באפריל 2022 19:13

אחלה פריוויו לערב מסקרן.
בפעם האלף – כמה חבל שדונציץ בחוץ, חוסר מזל משווע. מעניין אם דינווידי יעשה במכנסיים וברטאנס ישלשל, או להפך ושדווקא דינווידי ילהטט ויצלוף וברטאנס ישלשל.

עידו גילרי
Admin
16 באפריל 2022 19:52

הפציעה של דונצ'יץ' באמת חסרת מזל אבל מהרגע שהמאבס החליטו ללכת על הסיכוי הקלוש שהווריורס יפסידו לפליקנס אז דונצ'יץ' משחק. זה ממש לא היה משחק גמור ובטח לא בהפרש גדול (היה בערך שוויון במחצית ומשהו כמו עשר הפרש כשנפצע).
כנראה שהם היו צריכים לקחת את הרמז הקארמי של טוני בראת'רס אבל זה ממש בראיה לאחור.

Berch
16 באפריל 2022 19:53

פרוויו משובח וניתוחים מעניינים.
אני צופה התפוצצות של הארדן עם 42 נקודות ונצחון של פילי.
יוטה כנראה יקחו, ךמרות הסיפור היפה בדלאס.
ממפיס לדעתי גם על הגל
והשאלה הגדולה – האם ליוקיץ' יש תקרה?
התשובות בקרוב
🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

מה הזמנת חיסול על הארדן?

מומי החציל
16 באפריל 2022 20:14

שקט בבית!!!!
זה מתחיל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בינתיים לא פוגעים קונלי עם 2 פחוטרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה צעדים ברורים לברונסון צריך הילוך חוזר אני בא ללמד את et אפר אנדר יפה איך הוא עושה יפה ורואה צעדים 😁 אומר לו בnba לא שורקים צעדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוטה חלשייייםםם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברונסון שחקן קרלייל המפגר היה מעלה אותו מחליף

NFS
NFS
16 באפריל 2022 20:32

ברונסון נותן עבודה

מומי החציל
16 באפריל 2022 20:35

כנגד 4 בנים עמדה הליגה
חכם מה הוא אומר?
פיניקס כל הדרך לאליפות! אין יותר באנקר מזה מאז האליפות של הלייקרס בבק טו בק של 2001
רשע מה הוא אומר?
קארי אוברייטד,לא מיקרי שלפני כל פלייאוף הוא עאלק פצוע ואחר כך כל האוהדים שלו מתבכיינים
תם מה הוא אומר?
ללייקרס עוד יש סיכוי להכנס? אין טורניר פרי-פליי אין?
ושאינו יודע לשאול?
אז מתי יוצא חצי גמר ליגת האלופות? אני בדודה שויריאל דופקת ניצחון באנפילד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האישה צחקה מסיפורי ליל הסדר של שמי ריגר 🤣 אני אכלתי 20 כשורים ולאחרים השארתי 4

NFS
NFS
16 באפריל 2022 20:41

תגיד לה שתיסע להביא לו שוקו-שוקו

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 20:38

איפה ברטאנס? שגוברט ייחשף וייצא קצת מהצבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

מה שיחשף עם החמור הזה זה ההגנה של דאלאס. הוא קליר פאת מהלך. זה שחקן שאתה מכניס,רק 3 שניות לסופי שעון ברבעים 😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ושהכדור שלך כמובן

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

עם דונצ'יץ' בקהל, מה האובר/אנדר על כמות הבכי שלו לסדרן?
"סדרן, הוא נשען ונכנס לשטח האווירי של הכסא שלי!"

NFS
NFS
16 באפריל 2022 20:40

אובר/אנדר 7 דקות לריוויו של השופטים?

NFS
NFS
16 באפריל 2022 20:40
Reply to  NFS

וואו איזו מהירות, כל הכבוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

😂😂😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 באפריל 2022 20:46

אלבכתי סניידר נראה היפי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 באפריל 2022 20:48

מי נותן לדוריס הלסבית לדבר בשידור,היא חיסלה אותי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 באפריל 2022 20:49

הג'ז כבויים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 באפריל 2022 20:51

לא טוב

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 20:53

פיכס איזו זריקה של קליבה….
ביוטה רק בויאן הגיע עד כה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

Et נקרא מצחוק אמר לי זה כמו השלשות שאני זורק 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה קליר פאת בארטנס מי מכניס את הדרעק הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בארטנס,שחקן שמתאים לישראל

NFS
NFS
16 באפריל 2022 20:56

הרבה עבודה תהיה לאיש האחזקה של האולם בסיום המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

ראס אורח כבוד

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 21:02
Reply to  NFS

התחילו לחטוב קרשים לל"ג בעומר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקווה שהמאבס יעברו אם לוקה חוזר בסידרה הבאה בכלל

NFS
NFS
16 באפריל 2022 20:57

ברטאנס בול פגיעה

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  NFS

כמאמר המשורר נירו לוי: זה לא הולך ביחד להיות גם יפה גם מוכשר גם עמוק גם נראה טוב.

NFS
NFS
16 באפריל 2022 21:02

דה לטביאן נירו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

לטביאן זירו

trusttheprocess
trusttheprocess
16 באפריל 2022 20:59

למה יוטה כאלה חלשים

מנחם לס
Admin
16 באפריל 2022 20:59

משחק צולע

מנחם לס
Admin
16 באפריל 2022 20:59

מיצ'ל דונובן נראה איום

עומר
עומר
16 באפריל 2022 21:02

מדהים שברטאנס משחק בפליאוף אשכרה חח דאלאס במצוקה רצינית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר על ברונסון מיצל לא נגע בו למה אין הילוך חוזר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 באפריל 2022 21:04

כנראה שלמיצ'ל באמת יצא העשן מיוטה,
אם הם עפים בסיבוב הראשון,הם הולכים לפירוק מלא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דינווידי קליר פאת איזה אהבל בויאן יכול להסתובב רק לבייס ליין ומשאיר לו הכל פתוח

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 21:06

דינווידי וברטאנס זה עציצים משרדיים

עומר
עומר
16 באפריל 2022 21:06

דאלאס בלי דונצ'יץ זאת באמת קבוצה שרק נלחמת ועושה הגנה. השחקן הכי טוב שם עכשיו זה ברנסון, יש להם מזל שיוטה בינתיים משחקת על הפנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היום בשכונה שמרתי כמו דינווידי קליר פאת בגלל כאב ברך מסריח שחזר עשו עליי בידודים וצחוקים הרגיזו אותי אחרי זה רצחתי את השחקן שלהם עם 0 מ7 בבידוד עליי ונתתי עליו טראש טוק איזה ילד חצוף בן 16 ואחכ 2 שלשות על הראש ושלחתי אותו הביתה הבעיה שהברך עכשיו מציקה

דה שוט
דה שוט
16 באפריל 2022 21:09

חחחחח תעשה לואוד או שתשים קרח כמו יאנג 😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חצוף בן 16 ניסה לרקוד עליי ביקש בידוד בחסימה עליי הרגתי אותו גייסתי את שאריות הכבוד האחרונות. בלי הזלזול הזה הייתי נותן להם קליר פאת

דה שוט
דה שוט
16 באפריל 2022 21:12

חחחח מצויין. תעשה מה שאני עשיתי בהגנה בעשר השנים האחרונות – פלגראנטים 😃

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אני עוד לא בגיל הזה 😂😂😂
סוחב עוד קצת. נגיע ל40 נתחיל להכניס מרפקים שהברכיים כבר לא יסחבו.
הבעיה שאני בכושר כמו ציון בלי הקפיצה בחודשיים האחרונים בקושי שיחקתי אנשים כבר לא באים והפציעת ברך חשבתי עברה שוב חזרה אני כמו המדדה

דה שוט
דה שוט
16 באפריל 2022 21:08

וויי וויי כמה משכימי קום פה – אני בא לאבו זקן אבל אולי אקדים קצת אני רואה משחק צמוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

באבו זקן תהיו רק אתה ורזי כל השנה מענישים אותי עם םילי ב1 ו2 בלילה ימח שמם

trusttheprocess
trusttheprocess
16 באפריל 2022 21:12

אני לא יודע איך אתם עושים את זה
איך אפשר ללכת לעבודה אחרי שערים כל הלילה לראות כדורסל

דה שוט
דה שוט
16 באפריל 2022 21:15

או שלא עובדים או שעובדים חצי קלאץ׳ (אל
תגלה) שמעון וטראסט אל תדאגו אני מסדר לכם 0:1 קלללל אבו זקן יתן הצגה 👍👍🙏🙏

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 באפריל 2022 21:21
Reply to  דה שוט

זהוא צמא,דה שוט חיסל את פילי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 באפריל 2022 21:26

חחחח
אתמול דה שוט חיסל במשותף עם הטמיר 2 קבוצות
הלילה דה שוט מחסל סוליקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק שהאשך לא יגיע להיות על העגלה של פילי אין מקום שם חברים

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 21:11

פייר, לא יודע אם זה מונאקו וילרבאן או משחק NBA

דה שוט
דה שוט
16 באפריל 2022 21:13
Reply to  jefffoster10

😂😂😂😂

NFS
NFS
16 באפריל 2022 21:29
Reply to  jefffoster10

לימוז'-פו אורטז

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 21:31

נכנס לראות עכשיו למחצית השנייה ומגלה שמיצ'ל גילה שלוקה לא משחק אז לקח לעצמו יום חופש

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 21:33

כיפים של מיצ'ל לגובר: 1
מסירות של מיצ'ל לגובר: 0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סקרין נקייה של גובר שריקה הזייה

NFS
NFS
16 באפריל 2022 21:35

תכניס את אוליניק! אהה.. את ברטאנס!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה הקוריוז בובאן לא משחק? שווה לתת דק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצל ממש שונא את גובר היה לו םיק אנד רול להרים לו לוב לבד לגמרי ולא מסר ברח הצידה ושם סטפבק עם הקרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עדיף בובאן מאשר בארטנס

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 21:45

דונובן כמעט עשה קובי למרטש הלטבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הרג אותו למרות שהוא שמר טוב לשם שינוי אילץ גאמפ קשה

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 21:45

ג'וש גרין מנגר

Kobv
Kobv
16 באפריל 2022 21:47

לא רואה ולא מבין את כל ההפרשנים שנותנים לטורנטו יתרון או שיקחו את הסדרה מול פילי רחוק.
המשחקים לא יהיו קלים אבל זה ייגמר 4-1 גג 4-2 לפילי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Kobv

בגלל דוקהריברס והארדן😎

Kobv
Kobv
16 באפריל 2022 21:52

עזוב אפשר להגיד את זה על כל סדרה. אם הארדן תופס ביטחון אז גם ה "דוק" פתאום כוכב.
פילי ישכבו על קו העונשין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Kobv

אני רק מביא את הסיבה. אני עם פילי אבל אלו נק החולשה אצלנו

Kobv
Kobv
16 באפריל 2022 22:23

שישחקו משחק אחד אח"כ ננתח מה חלש ומה חזק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Kobv

משחק 1 לא מספיק פילי צריכים להוביל 3-1 ואז נראה 🙂

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 21:47

מסכן גרין קנה לעצמו מקום עמוק בספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכן גוש גרין עושים לו סימונס והוא לא פוגע מה3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פוסטר על הלטבי

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 21:49

ברטאנס רצה להחזיר אבל הוא אשכנזי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה זבל הלטבי חחח סרח ב15 מיליון

עומר
עומר
16 באפריל 2022 21:50

זה שהוא משחק בכלל מראה כמה דאלאס קצרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עומר

אסור לו לראות דקה זה שחקן שמכניסים רק 3 שניות לסיומי שעון שהכדור אצלך ומיד מוציאים. אפילו חהכניס אותו רק לעשות עבירה זה מסוכן סיכוי גבוה שיגמר אנד וואן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זהו המאבס הבינו שרק אנרגיות לא מספיק צריך כוכבים

דה שוט
דה שוט
16 באפריל 2022 21:54

יואל לכלכת – תעבור על הבלוג – אני הייתי עם אטלנטה מההתחלה כולל במינוס 16 אפילו ברוך התייאש – אחר כך הצטרף ונתנו עבודה. והטמיר נתן עבודה חזר לבד מפיגור. מה שכן – את ג'ורג'י בוי חיסלנו חחחחח
בכל מקרה על דברי הבלע – כנס לצנטרישוט לסיב ערב

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 באפריל 2022 22:12
Reply to  דה שוט

חחחחחח אני בצנטרישוט מאתמול רצוף,עוד לא יצאתי,טמיר שם לי מסך מול הפתח

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 21:57

מיטשל יעדיף למסור לדינווידי ולא לגובר

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 21:58

ויוטה צריכה לעשות האק א-דינווידי, החטאות עונשין מביכות לגארד

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 22:00

האוס נראה כמו כוכב על ברטאנס

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 22:06

ברטאנס חזר לימי וושינגטון העליזים שלו

NBA בדם
Editor
16 באפריל 2022 22:07

מי שתעלה מיוטה או דאלאס תצא מחוזקת יותר לסיבוב הבא.
במידה ודאלאס עולה היא תקבל את לוקה שייצא מהפציעה וצוות מסייע שלמד קצת לשחק בלעדיו.
במידה ויוטה עולה היא תקבל ביטחון ומומנטום (שמאוד חסר לה) וזה יתרום לה מעוד בסיבוב השני מול פיניקס החזקה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

פיניקס ינקו את הפרקט עם יוטה

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 22:09

קווין סניידר עשה נאגלסמן…

shadow
shadow
16 באפריל 2022 22:14

רודי גובר זה שחקן כדורסל? זריקה אחת ב25 דקות כמה מליונים הוא מקבל השודד הזה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

מיצל עושה לברון לדיוויס גמר 2020 גיים 2

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 22:16
Reply to  shadow

200 מליון השודד הצרפתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגוב הצרפתי

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 22:18
Reply to  shadow

למרות שספנסר "ראש בקיר" דינווידי מוציא אותו גדול בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המאבס בלי לוקה מעניינים כמו ההוקס בלי טריי

עומר
עומר
16 באפריל 2022 22:22

כן, עצוב לראות. קבוצה שיכולה רק להלחם ולהגן, ולקלוע שלשות חופשיות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עומר

היו שמים את גה או פילי ב8 והייתי הולך לישון. לפחות מחר טריי ב-8

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה אוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השופטים עכשיו ינסו שעה למצוא מגע כלשהו להצדקת שריקת האוויר 123 קונטקט

NBA בדם
Editor
16 באפריל 2022 22:25

נראה דאלאס לוקה בכישרון😲😲

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

חחחחחחחח

thetroll
thetroll
16 באפריל 2022 22:30

הזברות לקחו צד ברור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצל מנסה לזרוק ראש

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 22:31

ממתי מיטשל הוכרז כזרג אצל השופטים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

מיצל מקבל ימבה שריקות אוויר כבר שנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם בולוקקק

דה שוט
דה שוט
16 באפריל 2022 22:31

בולוק מהקבר מדהים

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 22:32

בולוק 3 עם 3:33 על השעון

NBA בדם
Editor
16 באפריל 2022 23:05

זכויות יוצרים מגיל ברק האגדי😉

מנחם לס
Admin
16 באפריל 2022 22:33

מה קרה למיצ'ל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי הדק עם בארטנס המאבס היו לוקחים צריך להכניס אותו למקפיא

מנחם לס
Admin
16 באפריל 2022 22:35

יש לו את הנקודות אבל באחוז קליעה גרוע מאד

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 22:37

דינווידי צריך לקבל טלטול מהשב"כ

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 22:37

בארטנס היה שם את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

בארטנס לא היה מקבל את זה חח

דה שוט
דה שוט
16 באפריל 2022 22:38

נו באמת רויס אוניל חחחחחחח מה זה?

עומר
עומר
16 באפריל 2022 22:38

איזה לוחמים דאלאס, עם לוקה היו מנצחים בקלות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עומר

גם טים הארדוואי חסר

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 22:38

אונילללל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יאמן שהנגר אוניל דופק את ה3 הזה חח

thetroll
thetroll
16 באפריל 2022 22:42

אוניל נגר?
45/40/80 אחלה שחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

עזוב אותך מהסטט הזה הוא נגר קיבל לייאפ לבד שבר את הקרש מזל שלקח את הריב חזרה

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 22:40

רודי גובר צריך לעבור בטרייד לאינדי תמורת מיילס וורן ובחירת דראפט סיבוב ראשון, לפני שמיצל בורח לניקס

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 22:42
Reply to  TRIP

וורן מסיים חוזה אז לא
אבל את הרעיון עצמו אני מקבל, תעמיס לי בחירות אבל כי אני מקבל כאן חוזה מחריד

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 22:52
Reply to  jefffoster10

נכון איפה אתה חושב שיחתום באוף סיזן? תכניס את באדי הילס וטיג גיי , אפשרי טרייד גם על ברגדון עם עוד קוצה לשישית
מה ייתן לך בחירות גם ככה זה לא היא שווה הרבה. קח עד גוברט, זאק לאבין אולי תשיג בפריי איגנטס – הילברטון\לאבין\דורטה\גיילן\גוברט
קבוצה מפחידה יכולה להיות סוס שחור במזרח

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 22:41

חבל בארטנס לא נכנס אולי היה להם סיכוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

בארטנס גרם להם כבר מספיק נזק

thetroll
thetroll
16 באפריל 2022 22:42

תמה טקס

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 22:44

יוטה בריאה מול דאלאס נטולת לוקה (והרדוואי), ועדיין ככה צמוד…מעיד יותר על יוטה מאשר על דאלאס אבל לא מבשר טובות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

ברור בדרך להיות מנוגבים ולהיקבר במדברות אריזונה.

יאללה המיין איבנט ג'ה מול בברלי. הדב אוכל את הזאבים

thetroll
thetroll
16 באפריל 2022 22:46
Reply to  jefffoster10

היה צריך להיגמר 20 אם הזברות לא היו לוקחות צד. משחק הבא זו כבר תהיה דריסה.

Jonathan
Editor
16 באפריל 2022 23:01
Reply to  jefffoster10

הפציעה של לוקה זו הזדמנות גדולה לקבוצה שלא באמת רוצה להיות ביחד. זה די פספוס לנו כצופים.

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 22:45

מתי בברלי נכנס במוראנט?

דה שוט
דה שוט
16 באפריל 2022 22:46

יאללה מיני – ההפתעה של הערב 💪

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

גה מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אתה על העגלה עם ניסני? נראה איך יחזיק

NFS
NFS
16 באפריל 2022 22:48

ממפיס מיני סדרה עם פוטנציאל הנאה גבוה

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 22:49

אדוארדס רוצח, אם היה לו רק מוח לא משנה את העובדה ששנה הבאה הוא באולסטאר בשינה.

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 22:50

אתלט מפחיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

במקום איזה גארד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כדורים עפים לממפיס מהידיים

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 22:51

שמעון אתה כמו שגיא כהן קןבע מגמות אחרי 2 דקות משחק 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

חחח תמיד. אבל לא קבעתי פה מגמה רק תיארתי את העובדות הכדורים מסתובבים סבייב אדמס

PhillySpecial
Editor
17 באפריל 2022 9:27
Reply to  jefffoster10

טרול בלתי נסבל, אוצר מילים של שלושה עשרה מילים בערך וחזרתיות שלא מביישת גם את גדול הליכודניקים. תת רמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זאק רנדולף נראה חביב יותר שהוא מבוגר

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 22:54

ממפיס לא מתאימים למעמד עדיין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גה עם ההילייט הראשון אדוטארדס אש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר לטובת ברוקס ונדחלבילטא לא נגע

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 22:56

ג'ה ואדווארדס – smells like teen spirit

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

יפ

עומר
עומר
16 באפריל 2022 22:56

איזה הבדל מהמשחק הקודם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האם ממפיס יחעמדו בלחץ שהימרתי עליהם כאלופה חח

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 23:01

בזה חרצת את גורלם להדחה מפתיעה מול מיני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

דה שוט עם מיני הכל פתוח

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 22:57

קאט צריך לזרוק רק מחוץ לקשת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בברלי לא יודע איפה גה בכלל לחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאונס דוחף שחקנים ורוצה עביחרות חושב הוא יאניס

עומר
עומר
16 באפריל 2022 22:59

הוריד לו חצי מהיד ומתווכח שזה נקי, גדול

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 23:00

יקבל תוקף יצא מהמשחק במחצית לא מבין את זה. פיזית אין לו מה לחפש בתוך הצבע

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 23:01

מוראנט התחיל עם השטויות, חושב שהוא בעונה הרגילה

עומר
עומר
16 באפריל 2022 23:02

2 הקבוצות אקספלוסיביות לגמרי. מה שאי אפשר להגיד על דאלאס ויוטה

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 23:02
Reply to  עומר

וגם מאוד נפיצות

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 23:02

מיני עם 25 בשבע דקות

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:02

אדוארדס יהיה באולסטאר בשניות, הוא ומוראנט לא יאמנים

דה שוט
דה שוט
16 באפריל 2022 23:02

חחחח טאונס הכניס את אדאמס לסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איו הגנה לממפיס

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 23:02

טאונס מתקאמבק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 באפריל 2022 23:02

לא סובל את מיני

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 באפריל 2022 23:04

אדאמס לטאונס…..ניפגש בסימטה אחרי המשחק ימנייק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדוארדס קיבל קליר פאת עכשיו מישהו נרדם חח

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:04

גורם לאחת ההגנות הטובות בליגה להראות כמו ילדים בגן, כבר היום הוא טוב בהרבה מוויגנס, ועונה הבאה הוא ייכנס במקום כריס פול

Jonathan
Editor
16 באפריל 2022 23:05

אדוארדס?

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:08
Reply to  Jonathan

אדוארדס כן, הוא כשרוני מדי לא להיות באולסטאר השאלה זה רק המוח שלו

Jonathan
Editor
16 באפריל 2022 23:09
Reply to  Jonathan

אם הכוונה אליו אז הוא משחק הרבה סמול פורוורד, כי מה לעשות שיש לו מבנה גוף של זאיון אחרי דיאטה.
לא השחקן הכי יציב אבל רק הפלפל הופך אותו לשחקן שיגיע הרבה יותר רחוק מויגינס.

Jonathan
Editor
16 באפריל 2022 23:10
Reply to  Jonathan

לגמרי עניין של לסדר לו את הברגים… ובכל מקרה לא לתת לו להיות זה שמנהל את המשחק. אבל יכול להיות אחד הכוכבים הגדולים בליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:10
Reply to  Jonathan

פלפל וכשרון יש לו בעיות במוח, אבל הרצפה שלו זה אולסטאר כמה שנים מזרח/ מערב לא משנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קשה להיות גארד אולסטאר במערב. יש לה לוקה גה סטף בוקר דמיאן שיחזור מיצל

אופיר נ.
אופיר נ.
16 באפריל 2022 23:07

ממפיס יותר טובה כקבוצה.
למיניסוטה יש יותר כישרון.

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 23:09

בברלי ראה את מוראנט נכנס וישר נכנס בו

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:09

פטריק בברלי זז מה הוא בוכה האהבל

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:10

הכי מצחיק שהשדרן אומר שריקה 50/50 בברלי לא יציב בעמדה עבירה ברורה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מבין למה דבר כזה צריך להישרק עבירה למישהו? שימשיכו לשחק נמאס החרא הזה. ואם כבר חייב אז בברלי לא היה יציב

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:11

מפגרים 5 דקות לבדוק שריקה, צריך לקחת להם את המסכים. בכדורגל 40 שניות

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:12

לא מבין למה מחליפים את הסוסים הצעירים האלה וממה הם עייפים הם בקושי משחקים כדורסל כל דקת משחק נחים 5.

דה שוט
דה שוט
16 באפריל 2022 23:12

חחחח אני מציע שיוציאו את מוראנט לנוח עכשיו שלא יתעייף

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 23:13

שייתנו למוראנט לזרוק מהשלוש, נותנים לו לחדור הסתומים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

הוא פשוט מהיר מידי חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה גאמפ יש לאדוארדס

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:14

מוראנט לא ייאמן איזה שחקן מגיע לצבע כמה שרק רוצה, ראית חתולים יותר קשוחים מטאונס, הבובות של הנכדה שלי מאיימות יותר.

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:15

הגנה שערורייתית של ממפיס לא מזיזים רגליים בהגנה מחכים לכדור האהבלים האלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו גההההההההההה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל סל של גה הילייט

trusttheprocess
trusttheprocess
16 באפריל 2022 23:16

אני מבין שאף אחד לא מתכוון לשחק הגנה היום

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 23:16

חושב שזאת פעם ראשונה שאני רואה את ג'ה בלייב. הוא לא מאכזב

עומר
עומר
16 באפריל 2022 23:17

אין הגנות במשחק הזה. גם רמת הביצוע ממש גבוהה. אבל זאת סדרה עם מלא חברה צעירים. בלאגן

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:17

מוראנט מדהים אבל למה הוא נח ממה התעייף מ8 פעמים שנכנס לסל בשעה? לא מובן לי. רואה את ליברפול היום אחרי 90 אינטנסיביות רצים כמו חיות אדם. שחקני NBA מפונקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממפיס רדומים היום בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאונס רק בוכה לשופטים חחח

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:18

טאונס הזה פחון, מעדיף את דיוויס פצוע מאשר את טאונס

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 23:18

מוראנט הולך לבד. הורס את שטף משחק בקבוצתי, זה לא גיים 7

etayle
etayle
16 באפריל 2022 23:18

זה אולסטאד כי משחק פלעאוף?

Jonathan
Editor
16 באפריל 2022 23:20

ממפיס מאבדים את הראש. כאילו, זו מינסוטה, לא צריך להתרגש ככה.

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 23:20

תראו את ממפיס איזה הגנה אדירה. כדור עובר מיד ליד, שמוראנט על הספסל

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:20

באנו לצפות בפלייאוף קיבלנו משיק אולסטאר, שמעון קנה לET בובה של טאונס שילמד לחדור

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 23:22

זה עדיין לא הגיל…

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 23:22

יותר כמו בובת וודו, שבטעות מיני לא ינצחו בסדרה ויהרסו לו את ההימור לאליפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שמתי משקולות על כתפי הדובונים הצעירים נראה אם יש להם את זה.

הקליפרס לא עמדו בדה שוט והאשך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בובה של בארטנס עדיף

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 23:21

בשאט אאוט זה של מיני, הגריזליס חייבים להאט את מיני גם במחיר של ללכת פחות לריבאונד התקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

יתנו קווץ מתישהו

עומר
עומר
16 באפריל 2022 23:21

40 נקודות רבע ראשון, התחלה טובה 🙂

יהלי אולמר
Editor
16 באפריל 2022 23:21

דאלאס קלעו 43 במחצית, מיני 41 ברבע אחד!

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:23

עם הנכדה שלי בת ה5 שהיא 1.20 ביום טוב מרימה ידיים היא יותר מאיימת מטאונס בצבע.

רן הנרגן
רן הנרגן
16 באפריל 2022 23:27

הי, אני בניכר, יש םמישהו לינק שעובד על מוביל בלי לפוצץ בפרסומות?

AD
AD
16 באפריל 2022 23:33

49248175_memphis_minnesota
יתן לך שתי פרסומות וזהו בערך

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 באפריל 2022 23:37
ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:27

האהבל הוציא את אדוארדס ואיבד את ההפרש, מאמנים בNBA

רן הנרגן
רן הנרגן
17 באפריל 2022 5:01

תודה

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:27

לא מבין את זה, כמה מטומטם אפשר להיות

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:28

הקטע שכדורסל זה עניין של מומנטום קשה לעצור ריצה, למה אתה מוריד סגל שעובד חזק ילד בן 21 שבקושי שיחק, מה הוא צריך לנוח

דה שוט
דה שוט
16 באפריל 2022 23:29

טאונס משחק מצחיק תנועות של גמל. אדוארדס תותח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח לטאונס יש קליעה אש הוא טוב לעמוד ולזרוק וליצור על נמוכים. אדוארדס באמת תותח שור

עומר
עומר
16 באפריל 2022 23:30

ג'קסון משחק פראי מידי, כבר מתחילת המשחק. כנראה מתרגש

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 23:30

טרפיל וקאט יעשו ביניהם תחרות פאולים מי יוצא ראשון מהמשחק

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 23:31

שני פאוליסטים סדרתיים

AD
AD
16 באפריל 2022 23:32

מישהו יודע מה הסיבה שג'ה ירד לחדרי ההלבשה?

עגל
עגל
16 באפריל 2022 23:38
Reply to  AD

הוא התבייש שהוא יותר מזיק ממועיל

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:33

איזה קבוצה מטומטת זה מינסוטה, שום תרגיל התקפי אפס הגנה בצבע

Jonathan
Editor
16 באפריל 2022 23:35

מינסוטה חזרו למימדים טבעיים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

היה ברור שיתאזן הם פגעו בכל דבר ברבע ה1 ביזלי תפר שם גם. המאמן של מיני העלה הרכב דפוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יופי ממפיס בקקקק עבירה 3 לריד לא טוב לממפיס חח

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:35

משחק קליל, למינסוטה אין הגנה בצבע סיבוב הבא זה המבחן האמיתי שלהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זהיר וויליאמס חוגג בלובים

דה שוט
דה שוט
16 באפריל 2022 23:34

וויי וויי ממפיס אשכרה טובים יותר בלי מוראנט

NFS
NFS
16 באפריל 2022 23:34

וואו ממפיס, אחלה קבוצה

jefffoster10
Editor
16 באפריל 2022 23:34

האם יש כאן מקרה קיצון של אפקט יואינג? ממפיס נראית טוב מאוד וקצת עוצרת בהגנה לעומת הרבע הראשון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

לא 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:37
Reply to  jefffoster10

לא,, עדיין הוא צריך ללמוד את הכימיה איתם אבל אין סיכוי שקבוצה מאבדת שחקן בקליאבר MVP או משהו שקרוב לזה ומתחזקת, כמו ששאלו עם גולדן סטייט יותר טובה בלי דוראנט.

etayle
etayle
16 באפריל 2022 23:35

מיני כאלה רכים

asaf
16 באפריל 2022 23:36

יש כאן מקרה של קבוצה עם עומק ומאמן שסומך ונותן טון ביטחון לשחקני המשנה שלו… אגב סלו מו ענק בהגנה.

עגל
עגל
16 באפריל 2022 23:37

ממפיס שיחקו כל המשחק בצורה נוראית בהתקפה. פעם אחר פעם התאבדות של מוראנו על הסל.
קרה פלא וזה נכנס 😀
אבל בצורה הזו הוא לא יגיע לגדולה (וגם לא ישאר בריא הרבה זמן).
בכלל מאז שהוא יצא הם מוסרים הרבה יותר בהתקפה וגם הנגנה השתפרה פלאים.
פשוט שתי קבוצות שונות. לפלייאוף הם צריכים שמוראנט יתפוצץ אבל לשנה הבאה המאמן יצטרך למצוא דרך משחק קצת שונה.

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 23:38

עדיף שמוראנט ישאר על הספסל כרגע

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:39

עוד אלייאוף בדיחה, אף אחד לא מגן בהתקפה אין תרגילים

Jonathan
Editor
16 באפריל 2022 23:40

מיני מה זה שקופים עם המהלך הזה של לנסות למסור לKAT מעל המגן שלו. נכשלו כבר כמה פעמים עם זה.

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:40

הערך של טאונס הולך להיות משהו שקרוב לגובר צריך לבעוט בו כמה שיותר מהר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבירה ברורה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוקס מחרב להעיף לספסל

Jonathan
Editor
16 באפריל 2022 23:44

אדוארדס כשרוני, אבל לא המנורה הכי מאירה בשנדליר…

NBA בדם
Editor
16 באפריל 2022 23:46
Reply to  Jonathan

😄 אבל זו מנורה נוצצת במיוחד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

חחחחח

Jonathan
Editor
16 באפריל 2022 23:47
Reply to  NBA בדם

טוב… אז לא העיפרון הכי חד בקלמר… או הבמבה הכי צהובה בשקית. בסדר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוהדים פוןרצים גם לNBA לתת עוד מנוחה לךשחקנים חח

Jonathan
Editor
16 באפריל 2022 23:44

הופה… עוד מפגינה נגד הבעלים של מינסוטה
🙂

Jonathan
Editor
16 באפריל 2022 23:46
Reply to  Jonathan

(כנראה, אולי גם בממפיס הם כועסים על משהו)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

עוד 5 דק מנוחה לשחקנים שיטה טובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוקס הזבל מחטיא 2 ומחטיא דאנק להוריד לספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוקס ממש מחרב

עומר
עומר
16 באפריל 2022 23:47

הרבע הזה זה ההפך של הרבע הקודם. בלאגן עם רמת ביצוע נמוכה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 באפריל 2022 23:47

WTF ברוקס

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 23:48

אדוארדס אדיר בשני הצדדים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 באפריל 2022 23:49

לא נהנה מהמוצר הזה,מזל שזה חינם

NFS
NFS
16 באפריל 2022 23:49

מה אתם רוצים ממיני? נותנים יופי של משחק (רק למה kat לא עובר את קו השלוש??)

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 23:49

מוראנט חזר וגם מינסוטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

התכוונת לברוקס?

Warrior
Warrior
16 באפריל 2022 23:49

אדוארדס משחק מצוין

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 באפריל 2022 23:50

פורנ האב יותר מעניין,אני עושה מולטי טסקין

Warrior
Warrior
16 באפריל 2022 23:50

אני חושב שכרגע מי שמשחק הכי פחות טוב זה טיילור ג'נקינס..

NBA בדם
Editor
16 באפריל 2022 23:51

טיילור ג'נקינס מאמן ממפיס נשאל איך הוא יצר את הקבוצה הנפיצה הזו והוא ענה: "פשוט הכנסתי מנטוס לקולה וניערתי 5 דקות"😂

Warrior
Warrior
16 באפריל 2022 23:51

החמישיה של מינסוטה יותר טובה אבל ממפיס הרבה הרבה יותר עמוקים

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 1:00
Reply to  Warrior

על הסיפור כולו

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 1:00
Reply to  thetroll

על = כל

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:52

אדוארדס רק בן 20, הוא קטן מהמחזור שלו בשנה

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:53

איזה זבל טאונס, מוראנט וואו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גה ככ מהיר שבברלי מקילומטר לא ידע לאיפה לזוז

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 23:54

טריפל דפק את ממפיס, עכשיו לא יכול לחדור בקלות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה מהלכים גה עושה יא רבאק לוליין בקרקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גון קולינס עולה לשחק מחר טאקר התגעג

Warrior
Warrior
16 באפריל 2022 23:58

בברלי פשוט משחק גרוע התקפית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Warrior

אם היה לו התקפה הוא היה אול NBA חחחח

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 23:58

אדוארדס מזכיר לי את ג'ורדן

ברוך רובין
ברוך רובין
16 באפריל 2022 23:59

בברלי קיבל סחרחורת, מוראנט כזה מהיר לא רואים אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממפיס צריכים לנגב חצי שני למיני הכל נכנס זה יגמר מתישהו

Warrior
Warrior
16 באפריל 2022 23:59

איזה בלוק של אדוארדס

TRIP
TRIP
16 באפריל 2022 23:59

אנדרסון כל דבר איטי אצלו אני מדמיין אותו עושה דברים אחרים לא קשורים לכדורסל חחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

לא סתם נקרא סלו מו

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 0:01

מדחק אש. ממפיס סגרו את הפער עם מוראנט בחוץ. משהו מוזר שם. אדוארדס תותח יהיה כוכב גדול. טאונס יעיל אבל מצחיק יש לו תנועות של ליצן בקרקס כל מהלך שלו מצחיק

jefffoster10
Editor
17 באפריל 2022 0:02

מעניין לראות את המאצ'אפ של קייל אנדרסון מול טאונס – לעומת אדאמס שנראה שמתקשה, דווקא אנדרסון האט אותו יפה בפוזשן האחרון, אולי זה משהו שג'נקינס יכול לשקול לבצע יותר וככה להרוויח חמישייה קצת יותר נמוכה ומרווחת, ואולי את JJJ כפרי סייפטי וכקלע חמישי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

אדמס חלש מאד לרמות האלה גם באוק היה הגנתית והתקפית

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 0:11

ממש חלש

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 0:07

אנטוני אדווארדס או גה מוראנט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

גה קל

Smiley
Editor
17 באפריל 2022 0:13

Shams Charania
@ShamsCharania
Atlanta Hawks forward John Collins – out since March 11 due to foot and finger injuries – will attempt to play in Game 1 of series vs. Miami on Sunday, sources tell me and @ChrisKirschner. He has been upgraded to questionable.

עגל
עגל
17 באפריל 2022 0:21
Reply to  Smiley

אטלנטה תהיה חייבת אותו בשביל שיהיה לה סיכוי נגד מיאמי

NBA בדם
Editor
17 באפריל 2022 0:26
Reply to  עגל

עם כבר מיאמי חייבת אותו.
שחקן רך כמו מרגרינה בהגנה, יודע לרוץ ללובים בהתקפה מיאנג וזהו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ראסל ניסה לעשות מאנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה קליר פאת חח

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:18

וואו אדוארדס, הגנת הצבע של מינסוטה פשוט פושעת, איזה אפס בטאונס הזה לא להאמין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיני לא מחטיאים מה3

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 0:20

מוראנט מפחד לזרוק, אדוארדס קילר רציני

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:20

שמעון אתה רואה את ההגנות ? זה לא רק ללברון מוותרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח השקץ לא כזה מהיר בקושי זז בהילוך איטי ולא היה פה קוסט טו קוסט מהאמצע שההגנה מאורגנת

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:27

מה לא קובו טו קובו גרן ג’קסון פשוט רץ מאמצע והטביע

asaf
17 באפריל 2022 0:21

מיני הורגים את ממפיס עם השלשות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

זה חייב להתאזן מתישהו הכל נכנס כל מטאטא יורה

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 0:21

טאונס מצחיק קרל אנטוני קלאונס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 0:22

די לו מאכזב לא מורגש בכלל

גיא
גיא
17 באפריל 2022 0:23

אדוארס אדיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פאק אדוארדס

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:24

אדוארז מזכיר את קובי הוא רק בן 20 למען השם. אין הגנה למינסוטה לא מעבר לא בצבע האשם העיקרי טאונס

גיא
גיא
17 באפריל 2022 0:24

וברוכים הנמצאים לכולם. חזרתי לפה אחרי שנתיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  גיא

ברוך הבא

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:27

ברוך השב

גיא
גיא
17 באפריל 2022 0:28

אני זוכר אותך מפעם והיה גיא נוסף זכור לי

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:24

שמעון אמרתי לך הוא אולסטאר בשינה שנה ה אה והוא בן 20 צעיר ממוראנט בשנתיים, הוא הגיע לליגה קטן בשנה מהמחזור שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נמאס לי מהפרסומות בערוץ 5

asaf
17 באפריל 2022 0:26

וואו מה שטריפל J עושה בהגנה בצבע זה מטורף. רק שילמד להמנע מהעבירות המיותרות .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

הגנה של איש אחד

Warrior
Warrior
17 באפריל 2022 0:26

אדוארדס איז דה ריל דיל

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 0:27

אנט מן סוחב

NBA בדם
Editor
17 באפריל 2022 0:28

מתישהו תגמר התחמושת של מיני ואדוארדס וממפיס יטחנו אותם.
מעניין אותי לראות את ממפיס נגד פילי. אמביד יעלה עם מכונת אקמו עליו.😂

עומר
עומר
17 באפריל 2022 0:30
Reply to  NBA בדם

כן המשחק הזה מהיר בטירוף

גיא
גיא
17 באפריל 2022 0:30
Reply to  NBA בדם

מהמר על מיניסוטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

חחחחחחחחח

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 0:31

חחחחח איזה פוסטר על טריפל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פוסטר של החתלתול

Jonathan
Editor
17 באפריל 2022 0:31

טאונס!!!

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 0:31

וויי וויי איזה פוסטר

Warrior
Warrior
17 באפריל 2022 0:32

אחיזה דאנק של טאונס

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:32

גמרו את המשחק השופטים כל שנייה שורקים, תנו לשחק

Warrior
Warrior
17 באפריל 2022 0:33

יש פה שריקות על ימין ועל שמאל

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:33

ג’קסון בכל מקום בהגנה לא להאמין

עומר
עומר
17 באפריל 2022 0:33

ראסל על הפנים. במינסוטה רק 2 מה 3 יכולים להיות טובים באותו משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אחחח הרס אס אש לגה סעמק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דילון המחרב

Warrior
Warrior
17 באפריל 2022 0:35

טאונס צריך ללכת לעבודה עכשיו

Warrior
Warrior
17 באפריל 2022 0:36

לטחון בצבע

jefffoster10
Editor
17 באפריל 2022 0:36

אדווארדס מטורף אבל נראה אדיש, גם בהתקפה אבל בעיקר בהגנה, הוא די חור (שחור בהתקפה, רגיל בהגנה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר על גה

עומר
עומר
17 באפריל 2022 0:37

זה לא היה פאול… ומינסוטה בזבזו את הצ'אלנג' בהתחלה סתם

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:37

מוראנט מאבד כדור שורקים עבירה ו2 זריקות מהקו בלי שידור חוזר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ישששששששששששששששששששששששששש שיוויווןןן

Jonathan
Editor
17 באפריל 2022 0:38

לדי-לו אין מושג מה לעשות עם הכדור בהתקפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

מחרב למיני היום

jefffoster10
Editor
17 באפריל 2022 0:40
Reply to  Jonathan

כי בהגנה יש לו מושג כלשהו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

חחחחחחח

Jonathan
Editor
17 באפריל 2022 0:43
Reply to  jefffoster10

בהגנה לא היו ציפיות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדוארדס מנגב רצח

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:38

אני מקווה שפינת האהבל לא יוציא את אדוארדס לא הייתי נותן לו לצאת אפילו להשתין

jefffoster10
Editor
17 באפריל 2022 0:39

ונראה כאילו יש לו עוד 3 הילוכים, משיג נקודות בקלילות דוראנטית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח יוציא גם יוציא בין הרבעים

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 0:38

אדוארדס זה לברון הצעיר עם קליעה. גם מקשה על מוראנט

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:40
Reply to  דה שוט

לברון הצעיר היה עם יכולת מסירה, בהחלט מזכיר אותו באתלטיות פיזי בטירוף לעמדתו

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 0:48

נכון

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 0:40

אדווארדס מחכה לקראת סוף המשחק להשקיע בהגנה. קיבל סתם עבירות גם שבוורלי יחזור יקשו על מוראנט מאד

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 0:41

קאט מעצבן משאיר את הצבע פרוץ. ובא בטענות לחברים הטמבל

Jonathan
Editor
17 באפריל 2022 0:43

קודם די לו נשכב על הרצפה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראסל נוראי היום לא במשחק בכלל

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:44

איזה אתלט אדוארדס הזה לא ראו אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר לטובת אדוארדס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי גה אין לממפיס התקפה

Jonathan
Editor
17 באפריל 2022 0:46

מיני עברו ללתת לאדוארדס לשחק הירו-בול וזהו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקווה שגנקינס הולך להחזיר את גה ישר יאללה ללחוץ עכשיו לנגב את החתולים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המחליפים של ממפיס לא הצליחו לזרוק לסל מול החמישייה של מיניסוטה אבל היי הם יותר טובים בלי גה

Warrior
Warrior
17 באפריל 2022 0:48

אדוארדס משחק חכם, לא גומר את כל הכוח בהתחלה.
אבל כן מתאמץ משחק בצורה נורא בוגרת.

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 0:50
Reply to  Warrior

לגמרי

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 0:50

יאללה מיני לתת בראש

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 0:50

איך אדוארדס לא לקח רוקי העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תחזיר את גה כבר פני שבורח

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 0:54

ויניסיוס סילבה פודן מאנה כל החבר׳ה האלה לא היו יכולים לשחק כדורסל הם היפר אקטיביים לא היו יכולים עם כל העצירות היו מתחילים לרוץ מסביב לספסל בהפסקות אנחנו אשכרה רואים פרסומות משעה שמונה בערב הזוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח גנקינס שכח את מוראנט על הספסל יאהבל אתה לא רואה שלא מצליחים לזרוק לסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיני לא מצליחים לגמור משחק שחייבים לגמור גנרקינגס נרדם עם גה

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:54

הורג אותי הקיבוע שלהם

jefffoster10
Editor
17 באפריל 2022 0:53

מה קורה עם אדאמס הוא מאבד לחלוטין את טאונס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

הוא ככה שנים שחקן חלש מאד עוד מתקופת אוק חוץ מסרינים לא יודע לעשות כלום

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:53

התאהבו בשריקות אוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך זה עבירה חחח השחקן רק עמד חחח בדיחה

עומר
עומר
17 באפריל 2022 0:54

הוא זז לתוכו דיי בבירור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עומר

מה יעשה יברח הצידה?

עומר
עומר
17 באפריל 2022 0:55

הוא לא ברח, הוא הזיז את החלק העליון של הגוף לכיוונו ממש נשען שמאלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עומר

אמת ראיתי בהילוך החוזר

Warrior
Warrior
17 באפריל 2022 0:54

שריקה נכונה, זאיר וויליאמס נשען לכיוון טאונס

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 0:56

פאול ברור צ׳אלנג׳ של גולם

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:59

שמעון קליר פאת מאמצע לטאונס…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא קוסט טו קוסט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדמס אוויר ביזיון צטאונס בקליר פאת כל הערב

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 0:59

הוא לא רוצה להחזיר את מוראנט הוא מאבד את המשחק הדביל

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:00

והאמת אני אוהב את ג’נקינס אחלה מאמן רק הקיבוע ברוטציות, ממה ג׳ה התעייף בן 22

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אידיוט גמור הם בקושי זורקים לסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שכחו את גה בבית חחח

jefffoster10
Editor
17 באפריל 2022 1:00

שכח גם את דילון ברוקס על הספסל

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 1:01

פרינס אחלה שחקן כמעט נעלם מהליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאונס כל הסלים שלו מטר מהסל אדמס אוויר מוחלט בורח לו כל התקפה

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:01

אסור להגן בNBA

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 1:02

מוראנט הולך להיחנק עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

מוראנט תכף מקרצף אותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדמס זה 4 שחקנים בהבתקפה

עומר
עומר
17 באפריל 2022 1:03

מינסוטה הרבה יותר טובים ממה שציפיתי. קיבלו בטחון בפלייאין?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עומר

פוקסים היום הכח נכנס זה לא יחזור כל יום ממפיס בקושי קולעים

Jonathan
Editor
17 באפריל 2022 1:04
Reply to  עומר

מינסוטה קבוצה עם הרבה כשרון. לא משחקים מאוד מסודר והכל אבל הם קבוצה טובה.

Jonathan
Editor
17 באפריל 2022 1:03

מינסוטה משחקים הרבה יותר מסודר כשבברלי ומקלפלין מרכזים… גם אם הכדורים לא נכנסו…

Warrior
Warrior
17 באפריל 2022 1:05
Reply to  Jonathan

קודם בברלי חירב התקפות. היו מיסמאצ'ים ברורים שהוא לא מסר וניתב נכון את ההתקפה.

Jonathan
Editor
17 באפריל 2022 1:15
Reply to  Warrior

די לו מזעזע… הם יותר מרוכזים

Warrior
Warrior
17 באפריל 2022 1:03

טאונס משחק כמו ווינג

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 1:04

טריפל עדיין עצבני על הפוסטר שאכל חחחח

Warrior
Warrior
17 באפריל 2022 1:06

הצורה שממפיס משחקים היא על 2.
טריפל ג – אגרסיבי מדי למרות ה7 בלוקים.
גנקינס – לא משחק נכון עם הקלפים שלו.

jefffoster10
Editor
17 באפריל 2022 1:07

מדברים על העומק של ממפיס אבל גם מינסוטה לא פראיירית בתחום…יש להם רוטציה של 9-10 שחקנים לא רעים שכולם תורמים (פרינס, ריד, מקלאפלין, בברלי, ביזלי, טאונס, ראסל, אדווארדס, ואנדרבילט ומקדניאלס), למרות שהיום ראסל משחק כאילו זה עוד שחקן ליריבה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גה באמת נחנחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גהנ בורח מהכדור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריםל גיי לא יקלע עוד 100 שנה החרא הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה ביין לא במגרש? טיוס גונס לא צריך להיות שם

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 1:12

אדוארדס גם לוקח את הכדור וגם שומר את מוראנט איזה שחקן. למזלו בוורלי גם עם 5 עבירות, זה משחק של מינסוטה להפסיד

צ'יקו
Admin
17 באפריל 2022 1:12

אישה קשרה את עצמה באזיקים לסל.
היא הייתה יותר זמן על הפרקט מאשר בן סימונס העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

חחחחחחחחחח

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 1:13

העליה של מוראנט זה משהו שלא קיים.

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:13

משחק לא נגמר יאללה יש פילי, שיתחילו להריץ את המשחק 3 שעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:15

הלוואי יפול על אחד השופטים טלוויזיה בלתי נסבלים, עבירה רגילה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד עצירות חחח

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 1:15

עבירה טובה. מוראנט לקח שיעורים מאמביד אני רואה

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:15

עוד 5 דקות הNBA בלתי ניתן לצפייה מה זה כל משחק 3 שעות

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 1:16

עוד עצירה ספורט דרעק האנ בי איי הזה ובכלל לא היה פאול מוראנט צריך לקבל טכנית על ההצגה נמאס כבר כל המשחק עומדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אכן אבל היה מכה בכתף איזה הצגות חחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:16

השופטים מנסים להחזיר את ממפיס שריקה הזוייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת חחחחחחח

עומר
עומר
17 באפריל 2022 1:16

מה??

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 1:17

חחחחחח
זה לא הי. אפילו פאול ונתנו לו קליר פאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בול דונט לחיי

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 1:17

הקליר פאת זה החוק הכי מפגר שיש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס גה נרדם

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:18

עוד שריקת אוויר לא מראים שידור חוזר מביש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא קולעים מהקו חח

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:19

מה זה משנה עם בברלי נכנס זריקה ראשונה שופטים כאלה מטומטים

jefffoster10
Editor
17 באפריל 2022 1:20

פאקינג פטריק בברלי

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 1:20

ג'ה רק חודר אין לו עוד נשק בארסנל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

יצטרך לפתח קליעה אמינה בפלייאוף קשה כל התקפה לחדור אם אתה לא יאניס או אמביד

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:21

נגמר !!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גה סתם עף לתוך שחקנים קשה בלי קליעה

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 1:21

אבדיה סימן על דניאלס ״טו סמול״ איפה הוא ואיפה הוא

Warrior
Warrior
17 באפריל 2022 1:21

סיבובון של טאונס

Jonathan
Editor
17 באפריל 2022 1:22

חשבתי שזו תהיה סדרה קלה לממפיס. לא מתחיל ככה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממפיס לא עמדו בלחץ האליפות שהטלתי עליהם חח. גה יצטרך להביא קליעה 1-0 לדה שוט אמר וצדק

עומר
עומר
17 באפריל 2022 1:23

למיניסוטה יש מלא כשרון התקפי, רצים ומבולגנים, אבל יש שם פוטנציאל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה בהצלחה לפילי אמביד והארדן לתת בראש לילה טוב לכולם

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:24

עוד עבירת אוויר על מוראנט קופץ על אנשים

jefffoster10
Editor
17 באפריל 2022 1:24

ball doesn't lie…

jefffoster10
Editor
17 באפריל 2022 1:24

הלחץ שפטריק בברלי מפעיל על השופטים….וג'ה צריך לעבןר סדרה אצל צ'יפ אנגלנד

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 1:24

טריי יאנג הרג אתמול את קליבלנד בכל דרך אפשרי. ההגדרה האמיתית pick your poison לא משנה יזרקו עליו
ג'ה אין את כרגע למזלו הוא נמצא בקבוצה טובה יותר. אז יש לו הזדמנות להשתפר כשחקן

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 1:25

מוראנט סתם קופץ נופל ושוכב עם פוזות על הגב מיני הולכים לנגב את ממפיס חבל״ז אני לא נשאר לפילי שברו אותי עם כל ההפסקות זה לא ספורט זה דרעק

עומר
עומר
17 באפריל 2022 1:26

נגמר, ממפיס יצטרכו למצוא דרך לעצור את ההתקפה של מיניסוטה, וראסל עוד היה נורא היום

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 1:26

חחחח זה לא שופטים אלה בכלל תקליטנים 😂😂😂😂 כל הזמן עם אזניות

Jonathan
Editor
17 באפריל 2022 1:28

המשחק הזה גופה והשופטים סתם חובטים בו

גיא
גיא
17 באפריל 2022 1:29

הימרתי על מימיסוטה היום. גם בסדרה כולה

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 1:30

אדוארדס ווברלי פשוט יחנקו את מוראנט כל סוך רבע בסדרה הזו. טריפל נכנס לבעיית עבירות שחושפות את אדאמס הגנתית
וזה עוד במשחק חלש של די לו לדעתי מינסוטה יגמרו את הסדרה הזו בסוויפ

עומר
עומר
17 באפריל 2022 1:32
Reply to  TRIP

רק ההתחלה. ההגנה של מיניסוטה לא משהו גם כן…

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 1:39

איך משווים את ג׳ה לאייברסון? אין לו בכלל קליעה

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:41
Reply to  דה שוט

הוא חייב לשפר קליעה, ההשוואה צריכה להיות לרוז.

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 1:47
Reply to  דה שוט

רק קליעה? הבן אדם ראש בקיר. לא משפר את השחקנים סביבו מתעלם מכולם. שייתן קצת לטרפיל לשחק בפוסט שהיו דקות בבונוס.
לבן אדם אין הבנת משחק בסיסית השוואות צריכות להיות לווסטברוק, מבחינת הצעירים בליגה, כרגע הוא לא יותר טוב מלמלו

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 1:48
Reply to  TRIP

שים את גארלנד או שיי במקומו חותם לך על אליפות של ממפיס

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:51
Reply to  TRIP

שטויות, הוא קולע ב.53% אפקטיבי מתי ראס הגיע לזה? עם כל הכבוד לגארלנד הוא לא מתקרב למוראנט ביכולת יצירה שלו, גם SGA.

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:40

מקסי רוצח ברוך שנפטרנו מסימונס הזבל הזה, איזה שדרוג

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:43

הארדן צריך למסור לא צריכים אותו זורק בלי סוף שימצה קלעים

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:48

איזה יופי של בהתקפה, בארנס אחלה שחקן

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:49

הארדן יבן זונה שמן למה אתה מכדרר 20 שניות וזרוק שחק כדורסל

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 1:49

בארנס שחקן מאד מגוון. צריך רק קליעה יציבה יכול להיות שחקן ענק

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:54

איזה זבל הארדן נהיה לא להאמין כבד לא מסוגל ליצור

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 1:57

הארדן בורח אחרונה בהתקפה עומדת 4-5 משאיר את החברים סלי כדור. בארנס זה סימונס משודרג אם אופי טוב

אור
אור
17 באפריל 2022 1:59

סימונס משודרג זה לברון 3.0?

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:04
Reply to  אור

לחרון

עומר
עומר
17 באפריל 2022 1:59

אמביד מקבל הרבה מנוחה יחסית

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:05

אמביד הוציא לבארנס את העין, שלא ייכנס לצבע

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:08

שיפוט ביזיון אמביד יוצר מגע והפרדה עם כתף חדה ומקבל עבירה, אסור להגן בליגה

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 2:09

אמביד עם עבירת תוקף ברורה

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:09

מקסי מקסי מקסי

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 2:10

חחחח אמביד צולל כמו דולפין

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:12

להתרחק.מהצבע מפלצת ושמע אמביד, סל ועבירה וזה 15 הפרש

AD
AD
17 באפריל 2022 2:19

פילי מנגבים

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:20

שחיטה, הגנה משולמת לא נותנים להם לקחת ריבאונד, בהתקפה השיטה מאוד פשוט. או שאמביד יטחן אותך בצבע או שתביא דאבל טים ותקבל מבות שלושות

AD
AD
17 באפריל 2022 2:21

אם זה הולך להיות ככה כל הסדרה אני מתחיל להתחרט על מה שרשמתי בברקאט

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:22
Reply to  AD

זה היה ברור טורנטו קבוצה נכה, אין להם באמת סיכוי מול פילי.

AD
AD
17 באפריל 2022 2:23

רשמתי פילי ב7
טעות קשה

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:27
Reply to  AD

פילי או מילווקי לדעתי יצאו מהמזרח, לצערנו יש את דוקר ריברס אבל קבוצה סופר חזקה, חוץ מהסאנס שמעל הליגה העונה לא רואה קבוצה שפילי נופלת ממנה

AD
AD
17 באפריל 2022 2:42

בגמר המזרח בהחלט רשמתי פילי מלווקי

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:21

הארדן קפץ לסל הוריד שניים איתו השמנמן, איזה כושר רע הוא

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:23

מה שחשוב שפילי גם לא מאבדים כדור וטורנטו לא יודעת לשחק במשחק עומד ייגמר בתחילת הרבע ה3

AD
AD
17 באפריל 2022 2:24

טוב נראה לי הגיע הזמן ללכת לישון למה לא נראה לי שהווריורס דנבר יוליד משחק מעניין במיוחד ובמשחק הזה איבדתי עניין כבר באמצע הרבע השני

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:34

טראסט איפה אתה צריך חיזוק בבלוג

shadow
shadow
17 באפריל 2022 2:35

צריך להיות מזוכיסט אמיתי בשביל לצפות בדבר הזה

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:38
Reply to  shadow

כן ספורט אומנתי, למזלם אני מכור אבל אני מבין למה הצעירים לא צופים בחרא הזה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 2:49
Reply to  shadow

+100
אנחנו מזו או א-סאדו?

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:42

לא מאמין שבודקים אם זה פלייגרנט איזה שופטים זבל הרגו את המשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:42

כל שנייה עצירה כל שנייה שריקה מליון הפסקות והמפונקיפ עייפים, פלייגרנט חחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:45

נגמר טורנטו יכולים ללכת לישון 22 הפרש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 2:49

יפ
WWA

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 2:53

השידור התחיל לפני 1:52 דקות אנחנו לא הגענו לאמצע רבע שלישי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 2:52

פיתום ירד ל 14?
ריברס צריך היה לקחת את הפס"ז קודם.
לפעמים מאמנים נרדמים וגלן הוא דמברפווקיקוק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 3:06

איףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אבו זקן איל בגדדי עם כל ההצגות
ליגת WWA

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 3:08

השופטוטים הורגים את טורונטו

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 3:18

דנבר אני איתכם קדימה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 3:23

ע'מבה גמר שם לעננובי את העונה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 3:25

דרך לו על הרגל עם כל הטונה וחצי משקל
מעך חירטש וגירגש לו את כל הכפרגל עשה ממנה ביצה, רידד אותה ועכשיו מוכנה לאפייה.
ישר לתנור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 3:30

זהו, תמא
השופטיפשים גם הוציאו את פון פליט וגם סלחו לעמבה על הדריכה שחיסלה את עננובי.
פילי יקחו ב 4 משחקים ותודה לשופטיפשים

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 3:33

גם בלי השופטים פילי היו לוקחים ב4 היה 20 הפרש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 3:36

ההפרש זה בעקר בגלל השופטיפשים.
היציאה של פון פליט לדוגמה. הדריכה של אמביד…
עזוב WWA

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 3:38

בוקיותאמריקאית לדוגמה.
ילה נקסט.
עכשיו שיוציאו את יוקיץ ב 6 עבירות, אני לא אתפלא, כי צריך להראות שם לכל השחקנים הזרים מאיפה מרינה משתינה….

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 3:40

לא נכון דוק, ההפרש בגלל שפילי יותר טובים בהרבה. 20 הפרש גם לפני לטורנטו פשוט לא היה תשובה לאמביד ולקלעים, פילי גם חסמו להם את הריבאונד ואת משחק המעבר , ואן פליט וטורנטו עושים עבירות וגם לפני היציאה והדריכה המשחק התנהל סביב ה20 הפרש .

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 3:42

השיפוט המשחק זה לא מה שגרם להפרש או הכריע את המשחק, אפילו לא קרוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 3:42

כשטורונטו הורידו ל 12 השופטיפשים נכנסו לפעולה באופן רציף

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 3:45

זה עבירות בליגה שמשקרות לשני הצדדים, השופטים לא הכריעו את המשחק, הכנה מושלמת של דוק ריברס למשחק פילי לא איבדו כמעט כדורים, ניצלו את המיס מאץ המהלת אמביד (שהדרך היחידה של טורנטו לעצור אותו היא בעבירה). דרך אגב כל העבירות של ואן פליט המשחק היו עבירות לפי החוקה

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 3:47

קרי עולה מהספסל ועל הגבלת דקות מעניין איך ישחק וכמה זמן?

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 3:52

קליי תומפסון איירבול ושני איבודים

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 3:53

אני לא זוכר דבר כמו יוקיץ בחיים שלי לא ראיתי שחקן כמוהו .
קליי תומפסון מתחמם

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 3:55

יוקיץ טוחן בפוסט; קר בבעיה אי אפשר להביא דאבל על יוקיץ כיוון שהוא הופך למכונת אסיסטים משומנת (אחד מהמוסרים הטובים בהיסטוריה לכל עמדה), השאלה אם לתת לו לקבור אותך או לתת לחברה האחרים גם להתחמם.

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 3:58

הגיעו הזמן שיחייבו לכוח גופני כמרכיב באתלטיות, ליוקיץ יש ייתרון פיזי כמעט על כל שחקן בליגה, אתלטיות זה לא רק מהירות וקפיצה

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 3:58

קרי משחק

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 4:05

קר מחפש לתקוף את יוקיץ בכל הזדמנות בהגנה בנתיים זה עובד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 5:18

ברוך, נרדמת?
זהו, סלט היום מוכן ומזומן.
שיפוט ביתי.
יוקיץ והגמדים לא יוכלו על ג"ס. ההחטאות של גורדון זה אסון. ג"ס לא צריכים להתאמץ כי גורדון מחצי מרחק ומהשלוש יחרב ליוקיץ.

ירושלמי
ירושלמי
17 באפריל 2022 5:20

לגמרי.
גם בארטון מזיק כהרגלו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 7:07
Reply to  ירושלמי

אני חושב שדווקא ברטון היה בסדר.
אחד מהאיבודים שלו לדעתי צריך היה להיות רשום על גרין.
ממש לא ברור לי מדוע מלון לא נתן לגרין הוראה לזרוק יותר. במיוחד ביום שבו גורדון כל כך נעול-נעלול.
גורדון קצת הצחיק אותי עם ההססנות, אחרי 3 שלשות זגג שנכנסו מחוץ לסל היה חופשי לשלשה וויתר. ממש הרגשתי את חוסר הביטחון שלו. מקווה שבמשחק הבא ידע להכניס בפנים….